Najskuplji model marke
8

Luksuzni Nio ET9 je kineski Maybach, a košta duplo manje

A. M.
Kineski proizvođač električnih vozila Nio predstavio je novi električni model koji će, po njihovom optimizmu, odmjeriti snage sa dvostruko skupljim modelima kao što su Mercedes Maybach ili Porsche Panamera E-Hybrid.

Kompanija sa sjedištem u Šangaju objavila je da će luksuzna limuzina ET9 koštati oko 112.000 dolara i da se očekuje da će biti isporučen kupcima u prvom kvartalu 2025. godine. Također, ET9 će tako postati najskuplji model koji je Nio razvio od svog početka 2014. godine. Budući da se radi o luksuznom vozilu, ET9 mora držati svog vlasnika u pokretu uz minimalan napor. Zato se njegova baterija od 120 kWh može pohvaliti arhitekturom od 925 V, odnosno omogućuje maksimalnu snagu punjenja od 600 kW.

Nio ET9 će imati dva elektromotora. Sprijeda je indukcijski asinhroni motor snage 180 kW, a odzada sinhroni s permanentnim magnetom snage 340 kW. Kombinovana snaga je 707 KS.

"Gradimo luksuznu limuzinu zasnovanu na našim najsavremenijim tehnologijama", rekao je William Li, suosnivač i izvršni direktor kompanije poznate po proizvodnji premium električnih automobila čija baterija se može mijenjati u roku od nekoliko minuta, umjesto klasičnog punjenja.

"ET9 će biti ultimativni model koji pokazuje Niovu izvrsnost u pokretanju tehnoloških inovacija", dodao je Li.

Ono što je jedna od fascinantnijih tehnoloških igrački u ovom modelu je sistem Nio Sky Ride - prvi potpuno integrisani aktivni hidraulični sistem vješanja na svijetu. Ovaj sistem omogućuje vozaču i putnicima veoma udobnu vožnju čak i na neravnim putevima. Zanimljiv je promotivni video koji je potvrđuje da se ET vozi kao da pluta na oblaku.

Kineski proizvođači automobila nastoje da uđu što dublje u automobilsku industriju po razumnim cijenema, posebno kada su u pitanju električni automobili. Na primjer, u aprilu je BYD, najveći svjetski proizvođač električnih automobila, predstavio svoj luksuzni SUV model Yangwang U8 po cijeni od 155.000 američkih dolara.

Porsche Panamera E-Hybrid i Mercedes-Maybach S580, njemački premium modeli protiv kojih ET9 namjerava odmjeriti snage, imaju mnogo više cijene i tu Kinezi vide priliku. Na primjer, Mercedes-Maybach S580 ima početnu cijenu koja je dvostruko veća od ET9. Kineski luksuzni električar koristit će Niov čip za autonomnu vožnju, za koji proizvođač tvrdi da ima računarsku snagu jednaku četiri Nvidia Orin čipa koja se koriste u postojećim modelima.

Prošlog mjeseca, kompanija se udružila sa rivalima Geely i Changan kako bi zajednički razvili napredniju tehnologiju zamjene baterija. Istovremeno, ​ Nio nastavlja sa širenjem stanica za zamjenu baterija i planira izgraditi još 1.000 stanica u 2024. godini.